Thursday 2 May 2013

Rezeki Menang 2 Hadiah





Assalamualaikum . Alhamdulillah sekali lagi . Tadi baru je buat post tentang income naik . Tak baca ? Boleh click kat >SINI< . Komen lah kalau rajin . Saya akan balas kunjungan . :) Tadi , tengah blogwalking tengah pagi buta ni . Tetiba ada satu komen inform tentang pemenang dah diumumkan . Aimi pun tengok lahh . Alhamdullilah , nombor aimi keluar 2 kali . Terima kasih random.org . Mahal kita ! 

click untuk tumbesaran

Alhamdulillah , terima kasih jugak dekat penganjur , MonologSeorangHamba . Saya dah add awak , dan tengah tunggu awak approve je . :) Korang pun ada join ke Giveaway yang aimi menang ni ? Click >SINI< untuk semak link korang . Cepat sebelum 12 Mei . Kalau tidak , hadiah akan burn . Rugi je . Kalau rajin , klik lahh link aimi ye ? Clear cache and cookies dulu dan inform kat cbox aimi . Dan aimi akan buat benda yang sama dekat korang :)

Yang benar , 
AR 

1 comments:

Cik Admin said...

Assalamualaikum..Blog anda telah di reveiw. Sila klik -->>http://www.monologseoranghamba.com/2013/05/review-blog-pemenang-segmen-simple.html untuk membaca entry tersebut.

Tahniah Zana ingin ucapkan.Semoga kalian suksess dalam berblogging.In sha Allah akan ada GA yg akan di lancarkan di blog ini.So rajin2 lah berkunjung ke blog ek..:)

Salam Ukwah buat semua..:)